Vragen of opmerkingen? Stuur ons een berichtje!
Of bereik ons via...
De Leckernij
Korte Hengelosestraat 25
7511 JA Enschede
Veelgestelde vragen (FAQ)
Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van de Leckernij worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.
Wanneer u voor 12:00 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.
U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij de Leckernij, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.
Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.
De verzendkosten bedragen €7,25 per bestelling tot 2 kilo.
Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Helaas is het niet mogelijk, daar wij met verse producten werken, uw bestelling te retourneren.